Wave Shum (白投浪)
2 min readJun 9, 2018

【論文化風氣,隨想】

我份人從來好簡單:睇字唔睇錯字,聽故盡量明晒先駁故,講理據唔會睇你係咩身份就話「你無資格講」。

有時睇得多咩文化、繁簡、廣東話定書面語入文之爭,都開始覺得有啲懨悶,與其不停針對廣東話入文嘅「的的了了」,攪到想起步創作嘅後生裹足不前,倒不如關注下啲文章題材點解都係千篇一律好過。

講起最近所謂林燕妮熱潮,坦白我都係喺林燕妮仙遊後先有緣接觸佢嘅著作。但從佢字裡行間已經睇到佢果種超脫世俗嘅思考方式同洞察力,當然你可以話要有佢對寫作嘅執著,先會鍛造到佢今日嘅修為,但我睇到嘅係所有嘢唔係一蹴而就,比起咩文筆措辭,作者嘅思維模式更為重要。我覺得更應睇重文章都係睇題材同內容。

舉個例子,如果我睇到一篇咩都市傳說二三四奶嘅,見到同類標題嘅短期內我唔會再睇第二篇。又或者果啲扮愛情專家應該點點點,言中無物講乜都要正能樣嘅雞湯,真心已經泛濫,我求求呢類作者們,不如唔好再寫好嘛?有時情願市面見番篇擺明ff 嘅玄疑、恐怖,都唔想再睇果啲假到ff 不能嘅愛情文。

自己都試過量產式寫文呃like,好明白果種人寫我寫或者睇住邊篇文爆就照抄嘅運作係點。但我作為讀者,就唔係太頂得順果種題材juicy但內容蒼白嘅風氣。

都係果句,比起「正字」正確,諗下點樣導正題材千篇一律化嘅風氣仲好。

(閱多篇文章有感非針對)

Wave Shum (白投浪)

請稱呼我「有妻毒撚」, 吾妻是個「蠢小孩」。寫作題材主要為生活隨筆、時事、短篇小說。 取新筆名「白投浪」,意指「往日稿、當白投」,寄望重新出發。舊筆名為「波浪滲」,投稿於輔仁媒體並曾為熱血時報專欄作家。